قاسمپور: با گل دوم شیرازه قطر از هم پاشید/ باید جایگزین خوبی برای کنعانی‌زادگان داشته باشیم

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل قطر عملکردی قابل قبول داشت و با پیروزی پرگل به کار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 ادامه داد. ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که این پیروزی در افزایش اعتماد به نفس بازیکنان و بهبود روحیه آنها تاثیر زیادی خواهد داشت.

قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگاران، از دو نیمه متفاوت بازی ایران و قطر سخن به میان آورد. وی نیمه اول را به خاطر عدم حاصل شدن نتیجه‌ای قابل توجه، مات و نا امید کننده دانست. اما نیمه دوم با ورود بازیکنان با انگیزه و اشتیاق بیشتر به زمین، با گل اول که به دلیل اشتباه دروازه بان و مدافع قطری وارد دروازه آنها شد، چهره بازی را دگرگون کرد.

قاسمپور بر این باور است که این گل سبب شد که شیرازه تیم قطر از هم بپاشد و این موضوع از لحاظ روانی تاثیر زیادی بر روی بازیکنان این تیم داشت و تمرکز آنها را به هم ریخت.

قاسمپور با اشاره به افت قطر نسبت به جام ملت‌ها، خاطرنشان کرد که تیم قطر در جام ملت‌ها عملکرد به مراتب بهتر از بازی انتخابی جام جهانی 2026 برابر ایران داشت.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران در پستی دچار ضعف است یا خیر؟ اضافه کرد: در خط دفاع هنوز مشکل داریم و این هم به خاطر این است که با مصدومیت کنعانی زادگان کسی جایگزین پست او شده که غیرتخصصی است و مناسب پست او نیست. به نظر من به جز کنعانی زادگان باید در دفاع وسط بازیکن دیگری نیز اضافه شود تا مشکل خط دفاع ایران برطرف شود.

این پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به تعداد زیاد بازیکنان لژیونر در تیم ملی ایران، مطمئن است که پیروزی بر قطر سبب خواهد شد که تیم ملی با انگیزه و قویتر به مسابقات بعدی خود بپردازد.

انتهای پیام

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *