مارکو:پنالتی چادرملو صحیح نبود/۶امتیاز به‌خاطر داوری از دست دادیم

## مارکو: داوری بازی چادرملو عادلانه نبود، شش امتیاز از دست دادیم

مارکو اورلیو، سرمربی خیبر خرم آباد، پس از شکست تیمش مقابل چادرملو در نشست خبری با ابراز ناراحتی از نتیجه بازی گفت: “ما برای پیروزی به میدان آمدیم و با برنامه و استراتژی مشخصی بازی را شروع کردیم. هدفمان گلزنی و کسب پیروزی بود.”

وی ادامه داد: “هر کسی که بازی را تماشا کرده باشد، به وضوح می‌بیند که ما تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت گل انجام دادیم. اما دو پنالتی مشکوک به طور مستقیم نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار داد.”

اورلیو با تاکید بر اشتباه بودن پنالتی‌های اعلام شده، اظهار داشت: “هر کسی که این صحنه‌ها را در تلویزیون دیده باشد، متوجه خواهد شد که پنالتی نبوده‌اند. ما در محوطه جریمه حریف یک پنالتی واضح داشتیم که بازیکن ما روی زمین افتاد، اما داور هیچ توجهی به آن نکرد.”

او با ابراز نگرانی از اشتباهات داوری در بازی‌های گذشته، گفت: “ما امیدواریم در بازی‌های آینده شاهد داوری عادلانه‌تر باشیم. تا کنون به دلیل اشتباهات داوری شش امتیاز از دست داده‌ایم و این موضوع مسیر ما برای رسیدن به اهدافمان را دشوار کرده است.”

سرمربی خیبر در ادامه با اشاره به عملکرد تیمش در نیمه دوم، گفت: “در نیمه اول بازی برابر بود، اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، تیم ما تهاجمی‌تر بازی کرد و موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کرد، اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.”

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *