مارک گوئهی؛ ستاره ای که قیمت ندارد؟

استیو پریش، رئیس باشگاه کریستال پالاس، با قاطعیت اعلام کرده است که برای فروش مارک گوئهی، مدافع جوان و مستعد تیم، رقمی نجومی درخواست خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از درخشش چشمگیر مارک گوئهی در ترکیب کریستال پالاس، این مدافع توانسته توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. نیوکاسل یونایتد یکی از جدی‌ترین مشتریان گوئهی بوده و تاکنون سه پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن به پالاس ارائه کرده است. آخرین پیشنهاد نیوکاسل حدود 77 میلیون دلار بوده است.

با این حال، استیو پریش به این پیشنهادات پاسخ رد داده و اعلام کرده است که برای فروش گوئهی، رقمی بسیار بالاتر از این مبلغ مورد نیاز است. او معتقد است که گوئهی یک استعداد بی‌نظیر است و آینده درخشانی در فوتبال خواهد داشت.

پریش در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: “ما هنوز برای تعیین قیمت دقیق گوئهی به توافق نرسیده‌ایم. اگر تیمی می‌خواهد او را به خدمت بگیرد، باید رقمی بسیار بالا پیشنهاد دهد. ما از داشتن گوئهی بسیار خوشحالیم و دوست داریم او را در تیم حفظ کنیم. اما اگر پیشنهادی وسوسه‌انگیز برسد، قطعاً به آن فکر خواهیم کرد.”

این اظهارات پریش نشان می‌دهد که کریستال پالاس برای فروش گوئهی عجله‌ای ندارد و تنها در صورتی که پیشنهادی بسیار وسوسه‌انگیز دریافت کند، حاضر به فروش این بازیکن خواهد شد.

با توجه به جوانی و پتانسیل بالای مارک گوئهی، انتظار می‌رود که رقابت برای جذب این بازیکن در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *