مراتزی: حسین‌خانزاده با وجود موانع زبانی، سخت‌کوش و آماده هماهنگی است

پوریا حسین‌خانزاده، پدیده والیبال ایران که به تازگی به تیم لوبه ایتالیا پیوسته است، با وجود مشکلات زبانی، توانسته نظر مثبت مکس مراتزی، مربی وزنه و بدنساز این تیم را جلب کند.

مراتزی در مصاحبه‌ای در مورد حضور حسین‌خانزاده در تیم لوبه، به وجود موانع زبانی اشاره کرد اما تأکید داشت که این موضوع مانع بزرگی برای پیشرفت حسین‌خانزاده نخواهد بود. او حسین‌خانزاده را یک ورزشکار سخت‌کوش و مشتاق دانست که برای هماهنگی با تیم تلاش می‌کند و از حمایت هم‌تیمی‌هایش نیز برخوردار است.

مربی وزنه لوبه بیان کرد که هماهنگی بین بازیکنان جدید و تیم، فرایندی تدریجی است و حسین‌خانزاده نیز به مرور زمان با تیم هماهنگ خواهد شد. او همچنین به این نکته اشاره کرد که حسین‌خانزاده نشان داده که به خوبی می‌تواند خودش را مدیریت کند و به تمرینات پاسخ مثبت می‌دهد.

این اظهارات مراتزی نشان می‌دهد که حسین‌خانزاده با وجود جوانی و حضور در یک لیگ بسیار قوی، توانسته نظر مثبت کادر فنی تیم لوبه را جلب کند. این موضوع می‌تواند نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این والیبالیست جوان ایرانی باشد.

حسین‌خانزاده با حضور در لوبه، فرصت بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت خود پیدا کرده است. او در یکی از بهترین لیگ‌های والیبال جهان بازی خواهد کرد و در کنار بازیکنان با تجربه و باتجربه، می‌تواند تجربیات ارزشمندی کسب کند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *