مریم طالبی برای سرمربی‌گری رزومه نداد/ گزینه خارجی خاصی را در نظر نداریم

## تیراندازی: حسین باقری بار دیگر هدایت تیم ملی تفنگ را برعهده گرفت

پس از پایان قرارداد مریم طالبی، سرمربی سابق تیم ملی تفنگ، حسین باقری بار دیگر هدایت این تیم را به عهده گرفت. طالبی که از آذر ۱۴۰۱ سکان هدایت تیم ملی را در دست داشت، پس از دو سال از این سمت کنار رفت.

ناصر رسولی، دبیر فدراسیون تیراندازی، در گفتگو با ایسنا، در مورد انتخاب باقری به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ اظهار داشت: “پس از پایان المپیک و قرارداد مربیان، با مربیان داخلی تماس برقرار شد و از آنها درخواست ارائه برنامه شد. دو نفر برنامه ارائه دادند و رزومه آنها در کمیته فنی بررسی شد و در نهایت حسین باقری انتخاب شد.”

رسولی در مورد عملکرد طالبی گفت: “طالبی نیز تا المپیک قرارداد داشت. از او نیز درخواست برنامه شد، اما او مایل به ارائه رزومه نبود.”

وی در مورد انتخاب کادر فنی تپانچه نیز گفت: “برای این رشته نیز 5 یا 6 نفر برنامه ارائه دادند، اما هنوز جمع بندی نهایی انجام نشده است. کمیته فنی در حال بررسی برنامه آنها است و انشاءالله در هفته آینده یا چند روز آینده کادر فنی تپانچه نیز مشخص خواهد شد.”

در مورد حضور هانیه رستمیان در مسابقات فینال جام‌های جهانی تیراندازی بدون مربی، رسولی گفت: “رستمیان به دلیل رتبه خوبش به فینال دعوت شد. البته نام او در فهرست اولیه نبود و چند هفته قبل فدراسیون جهانی با ما مکاتبه کرد و او را به این مسابقات دعوت کرد.”

رسولی ادامه داد: “پس از دعوت، رستمیان تمریناتش را پیگیری کرد و از آنجایی که کمیته فنی در حال بررسی کادر فنی است، با نظر کادر فنی او فردا بدون مربی به مسابقات اعزام خواهد شد. او در این اواخر تمریناتش را ادامه داد و ما نیز همه امکانات را در اختیارش قرار دادیم.”

وی درباره انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی تپانچه نیز گفت: ” همه موارد در کمیته فنی مطرح شده است، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. ممکن است مربی ایرانی که در حال حاضر در اختیار داریم انتخاب شود. همه گزینه‌ها مطرح می‌شوند. شخص خاصی مد نظر نیست، اما صحبت‌ها انجام شده است و عملکرد مربیان بررسی می‌شود. همه منتظر گزارش کمیته فنی هستیم.”

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *