منچستریونایتد در آستانه شکار اوگارته از پاری سن ژرمن!

تهران، 30 تیر 1403: منچستریونایتد پس از نهایی کردن قرارداد با لنی یورو، هافبک جوان آلمانی، در آستانه شکار یک ستاره دیگر از فوتبال اروپا قرار دارد.

طبق گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی، شیاطین سرخ با مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن، به توافق شخصی دست یافته‌اند. اوگارته که با خورخه مندس، ایجنت لنی یورو، کار می‌کند، مشتاق پیوستن به منچستریونایتد است، حتی با وجود عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده.

با این حال، هنوز موانعی بر سر راه نهایی شدن این انتقال وجود دارد. منچستریونایتد و پاری سن ژرمن هنوز بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیده‌اند. دیلی میل گزارش می‌دهد که پاری سن ژرمن خواهان 76 میلیون دلار برای این بازیکن است، رقمی که ممکن است برای منچستریونایتد بالا باشد.

اوگارته که تابستان گذشته با مبلغ 54 میلیون دلار از اسپورتینگ سی پی به پاری سن ژرمن پیوست، به خوبی در این تیم جا افتاده و عملکرد قابل قبولی ارائه داده است. با این حال، با توجه به استراتژی باشگاه پاری سن ژرمن برای ساختن تیمی جوان‌تر و بدون ستاره‌های برجسته، آنها تمایلی به فروش اوگارته با قیمتی پایین ندارند.

منچستریونایتد در جذب اوگارته با رقابت سختی از سوی سایر باشگاه‌های مطرح اروپایی روبرو خواهد بود. بایرن مونیخ، دو باشگاه ایتالیایی و یک باشگاه انگلیسی دیگر نیز خواهان جذب این هافبک 22 ساله هستند.

آیا منچستریونایتد می‌تواند در این رقابت نفس‌گیر پیروز شود و اوگارته را به اولدترافورد منتقل کند؟

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *