موتا: اشتوتگارت تیم کاملی است، دوست‌شان دارم!

## یوونتوس در آستانه دیدار حساس مقابل اشتوتگارت

یوونتوس پس از پیروزی خانگی مقابل لاتزیو در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آماده رویارویی با اشتوتگارت در یک بازی دشوار است.

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری پیش از بازی، از این دیدار به عنوان یک چالش جدی یاد کرد و گفت: “انتظار دارم که در این بازی شاهد یک مسابقه جذاب و تمام عیار باشیم. اشتوتگارت تیمی است که وقتی توپ را در اختیار دارد، بازی بسیار خوبی ارائه می‌دهد. آنها با خط دفاعی پنج نفره بازی می‌کنند و از نظر من، یک تیم کامل و دوست داشتنی هستند. ”

موتا در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که یوونتوس باید در تمام زمینه‌ها بهبود یابد و با توجه به اینکه در فاز رشد قرار دارد، با تمام قوا برای پیروزی در این بازی حساس آماده شود.

او همچنین از اعتماد به نفس و انگیزه بالا بازیکنان خود ابراز رضایت کرد و گفت: “اولین مزیت من، داشتن بازیکنان قدرتمند و با انگیزه است. همه ما در یک مسیر مشترک حرکت می‌کنیم، چون می‌دانیم که اهداف شخصی ما به عنوان یک تیم قابل دستیابی است. ما هدف مشخصی در ذهن داریم و نگرش مثبت و قوی در ما وجود دارد. ”

در مورد عملکرد کنان، موتا از او به عنوان یک بازیکن با کیفیت و مهم برای تیم یوونتوس یاد کرد و گفت : ” من از کاری که کنان انجام می دهد بسیار خوشحالم. او بازیکنی است که به خوبی بازی می کند و کیفیت خود را در خدمت تیم می گذارد. همه ما می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم، اول از همه خود من، اما من از کاری که او انجام می دهد بسیار خوشحالم. به این نکته توجه نکنیم که او متولد 2005 است. او بخشی از گروهی است که کار می کند و از آن راضی است. اما من خوشحالم، پس همه می توانند پیشرفت کنند اما این را بگویم که از این وضعیت خوشحالم. ”

موتا در مورد اشتوتگارت نیز گفت: ” آنها به عنوان یک تیم بسیار خوب بازی می کنند. آنها در دفاع پرس اول را بسیار خوب انجام می دهند. آنها همیشه می دانند که در زمین چه کاری انجام دهند. ما باید با آنها رقابت کنیم تا مالکیت بازی را در اختیار داشته باشیم و سپس نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. ”

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *