مولر: بایرن امسال قوی‌تر از همیشه است!

توماس مولر، ستاره باسابقه بایرن مونیخ، پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل اولم در اولین دیدار از رقابت‌های جام حذفی آلمان، از عملکرد بسیار خوب تیمش ابراز رضایت کرد. مولر که در این بازی نقش پررنگی داشت و دو گل زیبا به ثمر رساند، معتقد است که بایرن مونیخ در مقایسه با فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

مولر با اشاره به بازی بدون توپ و نحوه مقابله بازیکنان با حریف، به تفاوت عملکرد تیم در این فصل نسبت به فصل گذشته اشاره کرد. او تأکید کرد که بایرن در این بازی نشان داده است که می‌تواند به خوبی از پس موقعیت‌های مختلف برآید و به پیروزی دست یابد.

ستاره کهنه‌کار بایرن همچنین به وضعیت لئون گورتسکا، هافبک تیمش، اشاره کرد و گفت که این بازیکن با وجود قرار گرفتن در شرایط دشوار، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. مولر تأکید کرد که تصمیم‌گیری در مورد آینده گورتسکا بر عهده مربی و باشگاه است و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

پیروزی قاطع بایرن مونیخ مقابل اولم، نشانه‌ای از آمادگی بالای این تیم برای رقابت‌های فصل جدید است. با توجه به صحبت‌های توماس مولر، به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ در این فصل با انگیزه و آمادگی بیشتری نسبت به فصل گذشته به میدان می‌آید.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *