ناقوسی طلایی شد / سهرابی و شایان حبیب زارع به مدال برنز رسیدند

## قهرمانی جهان کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال: ناقوسی طلای المپیک را فتح کرد

کشتی گیران ایرانی در مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان که در تیرانا، پایتخت آلبانی برگزار شد، عملکرد درخشانی داشتند و به مدال‌های ارزشمندی دست یافتند.

**محمد ناقوسی** در وزن ۸۲ کیلوگرم با غلبه بر حریفان قدرتمند خود از یونان، چک، مصر و آلمان، در نهایت به مدال طلای ارزشمند این مسابقات دست یافت. این کشتی گیر جوان که پیش از این نشان داده بود پتانسیل بالایی برای رسیدن به مدال‌های بزرگ دارد، با این قهرمانی، جایگاه خود را در جمع بهترین‌های جهان تثبیت کرد.

**دانیال سهرابی** در وزن ۷۲ کیلوگرم با شکست حریفان خود از استونی و آمریکا راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه نزدیک به شانت خاچاتریان از ارمنستان مغلوب شد. سهرابی در گروه بازنده‌ها با پیروزی مقابل حریفان خود از سوئیس و سوئد، به مدال برنز دست یافت.

**شایان حبیب زارع** در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز پس از شکست مقابل حریف بلاروسی، در گروه بازنده‌ها با پیروزی مقابل حریفان خود از گرجستان و سوئد، به دیدار رده بندی راه یافت. زارع در این دیدار با غلبه بر حریف استونیایی خود، به مدال برنز دست پیدا کرد.

در این مسابقات، **محمد مهدی غلامپور** در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست مقابل حریف آذربایجانی از دور مسابقات کنار رفت و **احمدرضا محسن نژاد** نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم به دلیل عدم رسیدن به وزن، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

با این نتایج، تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز، عملکرد موفقی را در مسابقات قهرمانی جهان رقم زد.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *