نویدکیا حمایت کامل باشگاه مس را داشت/ با هیچ کس مذاکره نکردیم

## جدایی نویدکیا از مس رفسنجان: باشگاه حمایت کامل از او داشت

مدیر تیم مس رفسنجان با اشاره به جدایی محرم نویدکیا از باشگاه مس رفسنجان، تاکید کرد که باشگاه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها از او حمایت می‌کرد و حاضر به پذیرش درخواست جدایی او نبود.

نادر فتح‌اللهی در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار داشت: “نویدکیا بعد از دیدار با شمس‌آذر در نشست خبری درخواست جدایی خود را مطرح کرد و خواستار ملاقات با مدیرعامل شد. آقای پورمحمدی با قاطعیت اعلام کردند که حاضر به پذیرش این درخواست نیستند. باشگاه تمام تلاش خود را برای فراهم کردن نیازها و ابزارهای لازم برای موفقیت نویدکیا انجام می‌داد.”

فتح‌اللهی با اشاره به عملکرد مثبت تیم از نظر فنی گفت: “دو شکست اخیر حاصل اشتباهات داوری بود. تیم با همین کادر فنی به جمع تیم‌های بالای جدول می‌رسد.” او افزود: “با وجود اصرار نویدکیا بعد از جلسه، تصور این بود که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد. اما دو روز بعد از بازی، نویدکیا راهی اصفهان شد و اعلام کرد که به تمرینات باز نخواهد گشت.”

فتح‌اللهی در ادامه تاکید کرد: “محرم نویدکیا بدون شک یکی از با اخلاق‌ترین و شریف‌ترین شخصیت‌های فوتبال ایران است. در این مدت، جو بسیار خوبی در تیم ایجاد شده بود. طی 72 ساعت گذشته، تمام تلاش خود را برای بازگشت نویدکیا انجام دادیم. مدیرعامل باشگاه، اعضای تیم و تک تک بازیکنان خواهان بازگشت او بودند، اما هیچ‌کدام از این درخواست‌ها قبول نشد و نویدکیا اعلام کرد که دوران همکاری او با مس به پایان رسیده است.”

مدیر مس رفسنجان در خصوص شرایط کادر فنی این باشگاه گفت: “با توجه به مخالفت باشگاه با جدایی سرمربی و اعضای کادر فنی، هنوز با هیچ گزینه و فرد دیگری مذاکره نشده است. تمرینات طبق نظر و خواسته نویدکیا زیر نظر امیرحسین پیروانی که از مربیان با دانش فوتبال ایران است، به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود. در نهایت، اگر جدایی نویدکیا قطعی شود، چاره‌ای به جز انتخاب سرمربی جدید باقی نمی‌ماند.”

فتح‌اللهی در پایان گفت: “مجموعه باشگاه مس و هواداران، همچنین مردم شریف رفسنجان زحمات و تلاش‌های نویدکیا خصوصا نتایج و موفقیت‌های فصل گذشته را فراموش نمی‌کنند. همه بازیکنان و اعضای تیم با تمام توان و تمرکز برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ آماده می‌شوند.”

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *