نیاز جدی پرسپولیس به آمادگی جانشینان گندوز

## پرسپولیس به دنبال آماده سازی جانشینان گندوز

تیم پرسپولیس در تابستان امسال با جدایی علیرضا بیرانوند از دروازه، چالش بزرگی را تجربه کرد. این تیم برای یافتن دروازه بان اصلی جدید به بازار نقل و انتقالات خارجی روی آورد و در نهایت “آلکسیس گندوز” الجزایری را به خدمت گرفت.

گندوز عملکرد ضعیفی در پرسپولیس نداشت و در ۸ بازی خود در لیگ ایران و آسیا، نمایش قابل قبولی ارائه داد. او با ثبت ۴ کلین‌شیت در لیگ برتر و مهار پنالتی ریاض محرز در لیگ قهرمانان آسیا، به تیم ملی کشورش نیز دعوت شد.

اما با وجود این عملکرد خوب، پرسپولیس نیاز دارد تا فاصله گندوز با جانشینانش را کاهش دهد. در فصل گذشته، این تیم به امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی، دو دروازه‌بان جوان آکادمی، اعتماد کرد. در یکی از حساس‌ترین زمان‌های فصل، با مصدومیت علیرضا بیرانوند، امیررضا رفیعی به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود نشان داد.

در فصل جاری، پرسپولیس با جذب گندوز، از جذب دروازه بان باتجربه دیگر خودداری کرد و رفیعی و اسدی جوان همچنان دروازه‌بانان ذخیره این تیم هستند. پرسپولیس باید این دروازه‌بانان را برای آمادگی در صورت محرومیت یا مصدومیت احتمالی گندوز آماده کند تا از شوک احتمالی جلوگیری شود.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *