نیروی زمینی 1-0 شهرراز/ لیگ یک/ طلسم بزرگ شکست

## نیروی زمینی طلسم شکست و اولین پیروزی را جشن گرفت

در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ یک، نیروی زمینی موفق شد طلسم بزرگ خود در این فصل را بشکند و اولین پیروزی را به نام خود ثبت کند. شاگردان ابهری در این دیدار به مصاف شهرراز رفتند که با ترکیب جوان و متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته به میدان آمده بود.

نیمه اول با تلاش دو تیم آغاز شد و در دقیقه 35 فرصتی طلایی نصیب نیروی زمینی شد. ضربه سر موسی زاده روی ارسال کرنر به تیر دروازه برخورد کرد و روی توپ برگشتی، شریعتی با ضربه سر توپ را به تیرک دروازه زد تا با بدشانسی تیم نتواند از این فرصت استفاده کند. شاگردان ابهری در ادامه صاحب توپ و میدان بودند اما موقعیت جدی دیگری بر روی دروازه حریف خلق نشد.

با شروع نیمه دوم، مهیار جباری روی ضربه کرنر صاحب فرصت شد، اما ضربه سر او نیز به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد. دقایقی بعد، صیاد کوکبی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما دروازه بان شهرراز توپ را مهار کرد. در ادامه، صیاد دوباره در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با خطای مدافعان شهرراز، داور پنالتی به سود نیروی زمینی اعلام کرد. یونس دلفی پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای دقیق، توپ را خلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد و در دقیقه 72 حساب کار را به یک بر صفر تغییر داد.

پس از گل، موقعیت جدی دیگری روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 88، امیرحسین خدامرادی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند، اما داور اعتقاد داشت که توپ از خط دروازه عبور نکرده و نتیجه همچنان یک بر صفر باقی ماند و در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

مهمترین اتفاق این بازی، ثبت اولین گل و اولین برد نیروی زمینی در این فصل مسابقات بود. یونس دلفی با گلزنی خود طلسم تیمش را شکست و نیروی زمینی با کسب 5 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. شهرراز هم با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *