تهران، 24 تیر 1403: درخشش نیکو ویلیامز در یورو 2024 توجهها را به این بازیکن جوان جلب کرد و حالا به نظر میرسد او به زودی به یکی از چهرههای جهانی برند نایکی تبدیل خواهد شد.
ویلیامز که در حال حاضر وینگر اتلتیک بیلبائو است، با عملکرد خیرهکننده خود در یورو 2024، نام خود را در سطح جهانی مطرح کرد. او تا سال 2027 با اتلتیک بیلبائو قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش 58 میلیون یورو است. با این حال، به نظر میرسد او به زودی به یک منبع درآمدزایی و تبلیغاتی فوقالعاده برای برندهای معروف تبدیل خواهد شد.
طبق گزارش روزنامه مارکا، نایکی که اسپانسر اصلی نیکو ویلیامز است، قصد دارد او را به یکی از چهرههای اصلی و پیشتاز خود در اروپا تبدیل کند. این گروه در حال حاضر توسط ستارههایی مثل کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و ارلینگ هالند رهبری میشود. نکته جالب توجه این است که هیچکدام از تیمهای این سه بازیکن (رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی) از لباسهای نایکی استفاده نمیکنند! رئال مادرید با آدیداس و پاری سن ژرمن و منچسترسیتی با پوما قرارداد دارند.
با این حال، به نظر میرسد نایکی قصد دارد با جذب نیکو ویلیامز، حضور خود در بازار اروپا را تقویت کند و از این بازیکن جوان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند استفاده کند.
هنوز مشخص نیست که آینده نیکو ویلیامز در چه تیمی رقم خواهد خورد، اما یک چیز مسلم است: او به زودی به یکی از ستارههای بزرگ دنیای فوتبال و همچنین یکی از چهرههای اصلی برند نایکی تبدیل خواهد شد.
جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید