همین که یک بچه ۱۶ساله می‌گوید من بهترین چپ پای تاریخ ایرانم برایم کافی است | بیرانوند دقیق بگوید به چه کسی رشوه داده است

## مجتبی محرمی: پرسپولیس در بازی با الاهلی عربستان یک سروگردن بالاتر بود!

**مجتبی محرمی، بازیکن افسانه‌ای پرسپولیس، در گفتگویی با خبرنگار ما درباره عملکرد پرسپولیس در فصل جاری و ماجرای پر سروصدا بیرانوند صحبت کرد.**

محرمی با اشاره به نتایج خوب پرسپولیس در لیگ برتر گفت: “قرمزها در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند و با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارند. اگر بازی بعدی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند به صدر جدول می‌رسند.”

او درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: “من با نظرهایی که در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس در این مسابقات وجود دارد موافق نیستم. درست است که آنها فقط یک امتیاز کسب کرده‌اند اما در بازی با الاهلی عربستان یک سروگردن بالاتر از رقیب خود بودند و به شدت بدشانس بودند. اگر پرسپولیس همیشه مثل بازی با الاهلی بازی کند به راحتی به مراحل بالاتر صعود می‌کند.”

در ادامه گفتگو، محرمی به ماجرای اختلاف بیرانوند با باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: “من واقعا نمی‌دانم چه بگویم. نه فقط من، بلکه همه پیشکسوتان پرسپولیس از این موضوع خسته شده‌اند. ادعای بیرانوند مبنی بر پرداخت رشوه به یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس یک داستان بو دار است. او باید به طور مشخص بگوید به چه کسی پول داده و چه مدرکی دارد؟ او باید به جای فرار رو به جلو و ایجاد حاشیه، اسم فرد را به طور دقیق بیان کند. این ادعا، تلاش برای ایجاد اختلاف و حاشیه در تیم است.”

او با صراحت افزود: “اگر این اتفاق هم افتاده باشد، بیرانوند خودش مرتکب خلاف شده است. کسی که رشوه می‌دهد بیشتر مقصر است. این مثل این است که من قبل از بازی به داور رشوه بدهم تا به نفع تیم من سوت بزند. آیا فقط داور مقصر است؟ من هم که به داور پیشنهاد پول دادم مقصر هستم. این رفتار بیرانوند، فرار از مسئولیت است. در زمان ما، به عشق پرسپولیس بازی می‌کردیم. بالاترین رقمی که من از پرسپولیس گرفتم، ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که آن هم برای ازدواج وام گرفتم.”

محرمی به بندهای قرارداد بازیکنان امروزی اشاره کرد و با لحن انتقادی گفت: “این بندهای قراردادهای امروزی خنده‌دار است. دروازه بان می‌خواهد بابت کلین شیت پول بگیرد، هافبک می‌خواهد بابت پاس گل پاداش بگیرد و مهاجم هم می‌خواهد بابت گل زدن پول بگیرد. جمع کنید این کارها را! وظیفه دروازه بان این است که گل نخورد. اگر مهاجم گل نزنه و هافبک پاس گل نده، چه کار باید انجام دهد؟”

در پایان مصاحبه، محرمی خاطره‌ای از دوران جوانی خود را نقل کرد: “من بچه نازی‌آباد هستم. عاشق فوتبال بودم و در زمین خاکی میلان، کنار بازیکنانی مانند جمشید شاه‌محمدی، سعید عزیزیان و عباس آقایی بازی می‌کردم. من اول مهاجم بودم و بعد در شاهین، دفاع چپ شدم. عملکرد خوب من در شاهین باعث شد که علی پروین من را به پرسپولیس دعوت کند. من به عشق پرسپولیس با آنها قرارداد بستم و به خودم افتخار می‌کنم که در تمام بازی‌ها بهترین عملکرد را داشتم.”

****

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *