واکنش اینیستا به ادعای جنجالی رئالی‌ها

## ادعای جنجالی رونسرو: اینیستا به رئال مادرید نزدیک بود؟

تکذیب قاطعانه ستاره سابق بارسلونا، آندرس اینیستا، نسبت به ادعای جنجالی روزنامه‌نگار اسپانیایی، توماس رونسرو، موجب شگفتی در دنیای فوتبال شده است. رونسرو مدعی شده است که اینیستا در سال 2006، در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت و توافق اولیه‌ای نیز با این تیم داشته است.

رونسرو ادعا می‌کند که انتقال اینیستا به سانتیاگو برنابئو منوط به پیروزی یک کاندیدای خاص در انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید بوده است.

این ادعای جنجالی اما توسط اینیستا به شدت رد شده است. اسطوره بارسلونا در مصاحبه با روزنامه AS با قاطعیت اعلام کرده که هرگز قصد ترک آبی‌اناری‌ها برای پیوستن به رئال مادرید را نداشته است. او ادعاهای رونسرو را بی‌اساس و پایه و اساس خوانده و بر وفاداری همیشگی خود به باشگاه بارسلونا تأکید کرده است.

این بازیکن بازنشسته در خصوص این موضوع می‌گوید:

> “صحبت‌هایی شده است که درست نیست، مانند اینکه من پیش‌قراردادی با رئال مادرید امضا کردم. بگذارید از این موضوع عبور کنیم.”

اینستا همچنین با قاطعیت هرگونه طرفداری از رئال مادرید را رد کرده و به این سوال که آیا او طرفدار این تیم بوده است، پاسخ داده است:

> “نه، قطعاً نه!”

گمانه‌زنی‌ها درباره این انتقال احتمالی در سال 2006، چند روز پس از اعلام بازنشستگی اینیستا از دنیای فوتبال به جریان افتاد.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *