وداعی اشکبار با ناچو: اسطوره‌ای که از رئال مادرید رفت

تهران، 24 تیر 1403: امروز، مراسم خداحافظی ناچو فرناندز، مدافع باتجربه رئال مادرید، با حضور مدیران، ستاره‌های سابق و حال حاضر این باشگاه و همچنین هواداران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. این مراسم، وداعی احساسی و پر از اشک بود که نشان از جایگاه ویژه ناچو در قلب هواداران و باشگاه رئال مادرید داشت.

ناچو که 23 سال از عمر خود را در رئال مادرید گذرانده بود، در نهایت تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و با امضای قرارداد با باشگاه القادسیه عربستان، راهی چالشی جدید شد. او در طول دوران حضورش در رئال مادرید، به یکی از ستون‌های اصلی این تیم تبدیل شده بود و افتخارات متعددی از جمله 6 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

در مراسم خداحافظی ناچو، ابتدا تصاویری از روزهای ابتدایی حضور او در رئال مادرید و همچنین بهترین بازی‌ها و گل‌هایش به نمایش درآمد. این تصاویر، بغض ناچو و خانواده‌اش را شکست و حاضران در مراسم را نیز تحت تاثیر قرار داد.

سپس فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پشت میکروفن رفت و با تمجید از ناچو، او را اسطوره‌ای برای باشگاه و الگویی برای بازیکنان جوان دانست. پرز گفت: “امروز روز غم‌انگیزی برای رئال مادرید است زیرا بازیکنی که همه چیز را به ما داد، از جمع ما می‌رود. ناچو تو در کودکی به ما ملحق شدی، در همه رده‌ها بازی کردی و در چنین دوره تاریخی باشگاه، همواره بازیکن مهم بودی. ناچو تو الگویی برای هر بازیکن جوان هستی که رویای رسیدن به جایگاه تو در رئال را دارد. ناچو تو همیشه نماینده تمام ارزش‌های رئال مادرید بوده‌ای. ناچو می‌دانی که رئال مادرید خانه تو بوده و همیشه نیز خواهد بود.”

ناچو نیز در ادامه مراسم، با چشمانی اشک‌بار از هواداران، مدیران، مربیان و هم تیمی‌هایش در رئال مادرید تشکر کرد. او گفت: “رئال مادرید همه چیز من بود. می‌خواهم از همه در رئال مادرید، مدیران، کارکنان، مربیان، هم تیمی‌ها و…. تشکر کنم. همه کسانی که اینجا هستند به من کمک کرده‌اند. می‌خواهم همه شما مرا به عنوان بچه آکادمی رئال مادرید به یاد بیاورید که تمام تلاشش را کرد تا به همه چیز برسد. متشکرم. از هم تیمی‌هایم، از شما تشکر می‌کنم که همه چیز را برای من آسان کردید. آینده رئال بسیار روشن است.”

ناچو در پایان مراسم، با بوسیدن لوگوی رئال مادرید و تشویق حاضران، از این باشگاه خداحافظی کرد. او بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید خواهد بود و خاطرات او برای همیشه در ذهن هواداران این باشگاه باقی خواهد ماند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *