ولاهوویچ: یوونتوس با موتا هجومی‌تر شده است

دوشان ولاهوویچ، مهاجم سرشناس یوونتوس، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل ورونا در هفته دوم سری آ، به تمجید از سبک بازی جدید تیم تحت هدایت تیاگو موتا پرداخت. ولاهوویچ با به ثمر رساندن دو گل در این دیدار، نشان داد که درخشش فصل گذشته خود را آغاز کرده است.

ستاره صربستانی یووه در مصاحبه پس از بازی، ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم، به مقایسه ضمنی سبک بازی تیم تحت هدایت موتا با دوره آلگری پرداخت. ولاهوویچ تاکید کرد که قصد انتقاد از مربی سابق خود را ندارد، اما به نظر می‌رسد که تیم تحت هدایت موتا به لحاظ هجومی فعال‌تر شده است.

ولاهوویچ در این خصوص گفت: “ما سبک بازی متفاوتی داریم. موتا تمرکز زیادی روی بخش هجومی و ایجاد روحیه جنگندگی در تیم دارد. همه ما با این موضوع موافقیم که نگرش مثبت، کلید موفقیت است. البته تغییرات تاکتیکی نیز در تیم ایجاد شده است که به ما کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشیم.”

مهاجم یوونتوس در ادامه افزود: “من نمی‌خواهم که صحبت‌هایم به اشتباه تفسیر شود. آلگری مربی بسیار خوبی است، اما به نظر من سبک بازی موتا بیشتر به من می‌سازد. مهمترین چیز این است که تیم به پیروزی برسد و من برای کمک به تیمم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.”

پیروزی پرگل یوونتوس مقابل ورونا نشان داد که این تیم با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی، به دنبال بازی هجومی‌تر و کسب نتایج بهتر است. ولاهوویچ به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی این تیم، نقش مهمی در موفقیت یوونتوس در فصل جدید ایفا خواهد کرد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *