وکیل بیرو ادعا می کند که حکم عادلانه نیست

## بیرانوند به 4 ماه محرومیت تعلیقی و 20 میلیارد تومان جریمه محکوم شد!

علیرضا بیرانوند، دروازه بان نام آشنای فوتبال ایران، امروز با حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به دلیل فسخ قرارداد با پرسپولیس به 4 ماه محرومیت تعلیقی و پرداخت 20 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد.

مصطفی سلیمانی، وکیل بیرانوند، با انتقاد شدید از این حکم، تأکید کرد که فضای رسانه‌ای به شدت بر تصمیمات کمیته وضعیت تأثیر گذاشته و حقایق پرونده از ابتدا به شکل نادرستی انعکاس داده شده است.

سلیمانی در واکنش به این حکم گفت: “در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد و قطعا به این حکم اعتراض خواهیم کرد. فضای رسانه‌ای در تصمیم‌گیری کمیته وضعیت نقش بسزایی داشت. ”

وکیل بیرانوند با اشاره به اینکه پرسپولیس ابتدا از بیرانوند و سپس از تراکتور و بیرانوند به طور همزمان شکایت کرده است، اضافه کرد: “صدور یک حکم برای دو شکایت از عجایب دادرسی دنیاست. کمیته وضعیت باید حداقل‌ها را رعایت می‌کرد. ابتدا باید دادخواست اول رد می‌شد و سپس دادخواست جدیدی مطرح می‌شد. همچنین، درک نمی‌کنم چرا کمیته وضعیت به هزینه‌های پزشکی ایفمارک ورود نکرد.”

سلیمانی در پاسخ به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر درخواست بررسی پرونده در CAS (دادگاه عالی ورزش) عنوان کرد: “آنها حق اعتراض دارند، ما هم حق اعتراض داریم، اما فشارها باعث شد تا حقایق پرونده از ابتدا به شکل نادرستی انعکاس پیدا کند. اگر پرونده را در CAS مطرح کنیم، به سود ما رأی خواهد داد.”

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *