پاراتکواندو ایران در مسیر درخشش جهانی؛ تمجید رئیس فدراسیون جهانی از تکواندوکاران ایرانی

در خبری خوش برای جامعه ورزش ایران، رشته پاراتکواندو به لیست رشته‌های حاضر در یونیورسیاد ۲۰۲۵ اضافه شد. این خبر توسط دکتر چانگ وون چو، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، در جریان جلسه فنی رقابت‌های پاراتکواندو اعلام شد.

دکتر چو در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از حضور رئیس فدراسیون تکواندو ایران و تیم ملی پاراتکواندو، از حمایت‌های فدراسیون تکواندو ایران از پاراتکواندو قدردانی کرد و به موفقیت‌های چشمگیر تکواندوکاران ایرانی در المپیک اشاره کرد. وی بر این باور است که پس از درخشش در المپیک، تکواندوکاران ایرانی در پارالمپیک نیز به موفقیت‌های بیشتری دست خواهند یافت.

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو ایران نیز ضمن تشکر از دکتر چو، بر حمایت همه جانبه از پاراتکواندو تاکید کرد و بیان داشت که قهرمانان این رشته همواره افتخارآفرین بوده‌اند و در مسابقات آینده نیز درخشش خواهند داشت.

لازم به ذکر است که رقابت‌های پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روزهای هشتم تا دهم شهریورماه در شهر پاریس برگزار خواهد شد.

این خبر نویدبخش آینده‌ای درخشان برای پاراتکواندو ایران است و نشان می‌دهد که تلاش‌ها و حمایت‌های انجام شده برای توسعه این رشته ثمربخش بوده است. انتظار می‌رود که تکواندوکاران ایرانی در مسابقات آینده نیز با اقتدار ظاهر شوند و افتخارآفرین باشند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *