پاسخ باشگاه استقلال به شایعات تغییرات مدیریتی

## استقلال در برابر النصر: شکست تلخ اما آینده روشن؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال، پس از بازگشت آبی پوشان از عربستان، با وجود شکست تیم مقابل النصر، به آینده تیم امیدوار است. او بازی استقلال را خوب ارزیابی می کند و دلیل باخت را یک اشتباه در دقیقه 81 بازی می داند. او از تلاش بازیکنان استقلال قدردانی کرده و تاکید می کند که تمام تیم با هدف و برنامه ریزی مشخص وارد میدان شده بود و حتی می‌توانست به پیروزی برسد.

او در خصوص ورود پیتسو موسیمانه به استقلال می‌گوید که او به زودی سکان هدایت تیم را به دست خواهد گرفت و تمرینات را آغاز می کند. سرپرست استقلال همچنین حضور سهراب بختیاری زاده در استقلال را تایید کرده و در مورد آینده او در تیم می‌گوید که باید منتظر تصمیم او بود.

عالمی در مورد شرایط تیم در آینده می گوید که استقلال بازیکنان بسیار خوب و با تجربه ای دارد و با برنامه ریزی جدید ، به زودی به روزهای خوب خود برمی گردد.

سرپرست استقلال همچنین در مورد حواشی ایجاد شده در فضای مجازی می گوید که این حواشی را با جدیت دنبال می کنند و از تیم مراقبت می کنند. او همچنین درباره محرومیت سید حسین حسینی در بازی با ذوب آهن و در آستانه بازی با النصر، می گوید که به عقب نگاه نمی کند و امیدوار است تیم در بازی های آینده نتایج بهتری حاصل کند. او همچنین با تکذیب دخالت مدیران هلدینگ خلیج فارس در محرومیت حسینی، می گوید که این تصمیم کمیته انضباطی بوده است.

عالمی در مورد مصدومیت مهرداد محمدی می گوید که او در دقایق ابتدایی بازی به دلیل یک درگیری مصدوم شده و مجبور به خروج از زمین شده است. او همچنین در مورد شایعات تغییر و تحول در هلدینگ و مدیریت استقلال می گوید که این شایعات بی اساس است و هیچ تغییر و تحولی وجود ندارد.

او در پایان با ابراز امیدواری به اینکه با حضور موسیمانه حواشی استقلال به پایان برسد، می گوید که امیدوار است با حمایت هواداران و پیشکسوتان تیم به زودی نتایج مثبت و موفقیت آمیز را به دست آورد.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *