پرز رضایت داد: تصمیم بزرگ رئال برای نیم‌فصل

## رئال مادرید به دنبال تقویت خط دفاع در نقل و انتقالات زمستانی

با وجود مخالفت اولیه فلورنتینو پرز، رئال مادرید به دنبال تقویت خط دفاعی در نقل و انتقالات زمستانی است. به نظر می‌رسد مصدومیت‌های دنی کارواخال و دیوید آلابا باعث تغییر نظر پرز شده است.

مصدومیت رباط صلیبی کارواخال او را تا فصل آینده از میادین دور خواهد کرد و آلابا نیز با مشکلاتی در روند بهبودی مواجه است. اگرچه برخی منابع از احتمال بازنشستگی آلابا صحبت می‌کنند، اما منابع نزدیک به بازیکن این خبر را تکذیب کرده‌اند.

یکی از گزینه‌های مورد بررسی برای خرید دفاع وسط در ژانویه، آیمریک لاپورت است. لاپورت که در حال حاضر در النصر عربستان توپ می‌زند، هنوز با تیم ملی اسپانیا به عنوان یک بازیکن ثابت حضور دارد. با این حال، رئال مادرید هنوز برای جذب او اقدام جدی انجام نداده است.

رئال مادرید همچنین چشم به بازیکنان جوان دیگری نیز دوخته است. ویتور ریس ۱۸ ساله از پالمیراس و کاستلو لوکبا ۲۱ ساله از آر بی لایپزیش دو گزینه دیگر برای تقویت خط دفاعی در ژانویه هستند.

برای نقل و انتقالات تابستانی، ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول به عنوان هدف اصلی رئال مادرید برای تقویت خط دفاع راست تعیین شده است. البته باشگاه اسپانیایی گزینه‌های دیگری مانند پدرو پورو، جرمی فریمپونگ و خوانلو را نیز در نظر دارد.

2095904

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *