پوگبا: از یونایتد رفتم چون به فکر پیشرفت نبودند!

## پل پوگبا: چرا از منچستریونایتد رفتم؟

دو سال پس از ترک شیاطین سرخ، پل پوگبا در مصاحبه با دیلی میل به دلایل جدایی خود از منچستریونایتد و شرایطش در این تیم پرداخت.

او در این گفتگو به دوران حضورش در منچستریونایتد زیر نظر اوله گونار سولسشر اشاره کرده و می‌گوید: “فصل آخر حضورم در منچستریونایتد، بهترین فصل من در این تیم بود. این فصل با رفتن ژوزه مورینیو و آمدن سولسشر آغاز شد. پس از پایان این فصل، به سولسشر و اد وودوارد گفتم که این آخرین فصل من در منچستریونایتد است و قصد دارم جدا شوم. آن زمان من ۲۷ ساله بودم. از رفتن از منچستریونایتد ناراحت بودم، اما شرایط مطابق میل من نبود. با وجود تلاش‌هایم در زمین، هیچ نشانه‌ای از پیشرفت در باشگاه ندیدم. در آن زمان سیتی و لیورپول خیلی بهتر از ما بودند و در حال پیشرفت مداوم. سولسشر به درخواست من برای جدایی احترام گذاشت و گفت که با مدیر تیم صحبت می‌کند. با وجود قصد جدایی، در تمرینات پیش فصل شرکت کردم چرا که همیشه به اصول حرفه‌ای پایبند بوده‌ام. با این حال، سولسشر دیگر به من اعتماد نداشت و با من سرد برخورد می‌کرد.”

در خصوص رابطه خود با ژوزه مورینیو، پوگبا توضیح می‌دهد: “با وجود اختلافات متعدد و دعوا‌های مداوم، مورینیو را دوست دارم. او یکی از دلایل اصلی بازگشت من به منچستریونایتد بود. اما نمی‌دانم چرا رابطه ما به این شکل خراب شد. من شروع کننده این دعوا نبودم. ما مانند هر مربی و بازیکنی با هم اختلاف داشتیم. اما من هنوز هم به او احترام زیادی می‌گذارم. اگر فردا مورینیو را اتفاقی ببینم، حتماً او را در آغوش می‌گیرم. خیلی دوست دارم روزی فرصت شود تا درباره اختلافات با هم صحبت کنیم.”

1929895

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *