گندوز هیچ راهی برای بازگشت بیرانوند باقی نگذاشته است | ژوائو زهردار نیست!

## پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا : آیا گندوز جای بیرانوند را گرفته است؟

مهدی واعظی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره بازی این تیم در لیگ نخبگان آسیا برابر السد قطر صحبت کرده و گفته است که پرسپولیس علی رغم شکست در این بازی، نمایش خوبی ارائه داده است. وی بر این باور است که تیم در زمینه خلق موقعیت خوب عمل کرده است اما مشکل اصلی در تبدیل این فرصت ها به گل است.

واعظی همچنین بیان کرده است که پرسپولیس در چنین دیدارهایی باید با سه برنامه تاکتیکی متفاوت میدان را در اختیار بگیرد و این موضوع در بازی مقابل السد به خوبی مشهود بود.

در مورد عملکرد خط حمله پرسپولیس، واعظی تغییر چیدمان تیم در برخی از بازی ها را به آزمایش گاریدو برای یافتن ترکیب مناسب در لیگ نخبگان آسیا و لیگ برتر ربط داده است. وی مصیبت بعضی از بازیکنان را یکی دیگر از دلایل تغییر چیدمان و کاهش هماهنگی تیم می داند.

واعظی در مورد عملکرد لوکاس ژوائو می گوید که او از نظر فنی و تاکتیکی توانسته است برخی از مشکلات را حل کند اما به نظر می رسد که او توانایی گلزنی مطلوب را ندارد.

وی با اشاره به غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان، استون ارونوف و ایوب العملود در بازی با السد ، تاثیر این بازیکنان در هماهنگی تیم را مهم می داند و اعتقاد دارد که با حضور این بازیکنان ، پرسپولیس نتیجه بهتر می گرفت.

واعظی در مورد مصیبت های متوالی بازیکنان پرسپولیس نیز می گوید که این موضوع به سطح آمادگی بازیکنان ربط دارد و با توجه به فشار بازی ها و همچنین مصیبت های قبلی برخی از بازیکنان مانند عالیشاه ، این موضوع دائما می تواند تیم را با مشکل مواجه کند.

در خصوص عملکرد گندوز، واعظی می گوید که او عملکرد عالی داشته است و از زمان حضور در پرسپولیس ، نواقص خود را رفع کرده است. او با توجه به عملکرد گندوز ، به حضور او در پرسپولیس امیدوار است و بر این باور است که او می تواند در آینده نیز عملکرد موفقیت آمیز داشته باشد.

واعظی در مورد بیرانوند نیز می گوید که او می توانست با باشگاه صحبت کند و دلایل خود را برای جدایی اعلام کند اما او این کار را انجام نداد.

واعظی در پایان نیز به بحث های جنجالی که در مورد جدایی بیرانوند مطرح شده است اشاره می کند و اعتقاد دارد که این موضوع بر نام پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *