یحیی عطیه‌الله: جدال 3 باشگاه مصری برای جذب مدافع مورد نظر پرسپولیس!

یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی که مورد توجه پرسپولیس بود، در آستانه پیوستن به یکی از باشگاه‌های مصری قرار دارد. اما این بار، الاهلی تنها رقیب او نیست.

پرسپولیس قافل شد، الاهلی در آستانه جذب عطیه‌الله

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خط دفاعی خود بود و یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی، یکی از گزینه‌های اصلی این تیم به شمار می‌رفت. مذاکرات مثبتی بین دو طرف انجام شده بود، اما به یکباره روند جذب او به مشکل خورد و گفته می‌شود الاهلی مصر مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.

رقابت جدید در مصر

در حالی که الاهلی مصر به طور جدی‌تر برای جذب یحیی عطیه‌الله با باشگاه سوچی روسیه در حال مذاکره است، رسانه‌های مراکشی از علاقه‌مندی دو باشگاه دیگر غیر از الاهلی برای جذب او خبر داده‌اند.

سیف ظاهر، خبرنگار مراکشی، در کانال “آن تایم اسپورت” اعلام کرد که با ایجنت یحیی عطیه‌الله تماس گرفته و او تاکید داشته که این مدافع به عقد قرارداد با باشگاه الاهلی مصر نزدیک شده، اما یک تیم دیگر در همین کشور نیز او را می‌خواهد.

ظاهر در ادامه صحبت‌های خود افزود: ایجنت عطیه‌الله عنوان کرد که دو باشگاه در لیگ برتر مصر غیر از الاهلی وجود دارند که می‌خواهند در همین تابستان او را جذب کنند و وارد رقابت جدی برای جذب او شده‌اند. طی روزهای آینده در این باره تعیین تکلیف می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت یحیی عطیه‌الله به کدام تیم مصری خواهد پیوست. آیا الاهلی موفق به جذب او خواهد شد یا یکی از دو رقیب دیگر این بازیکن را از چنگ آنها در می‌آورد؟

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *