۲۷ بازیکن به سومین اردوی تیم ملی هندبال بانوان دعوت شدند

## تیم ملی هندبال بانوان برای رقابت‌های آسیایی آماده می‌شود

تیم ملی هندبال بانوان ایران در حال آماده سازی برای شرکت در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در هند است. این رقابت ها از ۱۱ تا ۲۲ آذر ماه به میزبانی هند برگزار خواهد شد.

سومین اردوی آماده سازی این تیم از چهارم تا نهم آبان ماه در تهران برگزار شد. در این اردو 27 بازیکن زیر نظر نشمین شافعیان، سرمربی تیم ملی، تمرینات خود را انجام دادند.

هدف از این اردو، تقویت آمادگی و هماهنگی تیم برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی است. ایران در گروه خود در این تورنمنت با تیم های ژاپن، هنگ کنگ و هند روبرو خواهد شد.

چهار تیم برتر این مسابقات سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان 2025 در آلمان- هلند را کسب خواهند کرد. تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در دو دوره قبلی با کسب رده چهارم جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورده بود.

کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان شامل مریم رضاییان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، سیده مریم فخری (مربی)، مریم کریمیان (مدیر فنی) و اکرم حبیب لو (فیزیوتراپ) است.

امید است تیم ملی هندبال بانوان ایران با قدرت و آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد و با کسب بهترین نتایج، افتخار کشورمان را در این رقابت های مهم به نمایش بگذارد.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *