۴ مجموعه آبی در تربت‌حیدریه با حضور وزیر ورزش به بهره‌برداری می‌رسد

## ورزش در تربت حیدریه: از افتتاح پروژه‌ها تا چالش خصوصی‌سازی

در حالی که خبر از افتتاح چندین پروژه ورزشی در تربت حیدریه با حضور وزیر ورزش و جوانان می‌رسد، مجید رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به چالش‌های موجود در حوزه ورزش از جمله خصوصی‌سازی اماکن ورزشی می‌پردازد.

رضایی در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد که پروژه‌های سالن طبقاتی مجموعه ورزشی تختی، خانه جوان، جایگاه ویژه استادیوم تختی، زمین تنیس خاکی مجموعه تختی و چهار چمن مصنوعی در روستاهای حصار، اِسفیوخ و اِسفیز و شهر بایگ با اعتبار 279 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهند رسید. او همچنین از موفقیت ورزشکاران تربت حیدریه در کسب 1041 مقام بین‌المللی، کشوری و استانی در یک سال گذشته خبر داد.

با این حال رضایی به انتقاد از خصوصی‌سازی اماکن ورزشی پرداخت و آن را بلای جان ورزشکاران خواند. به گفته او، این اقدام نه تنها کمکی به ورزش و ورزشکاران نمی‌کند بلکه اماکن ورزشی را نیز از کنترل اداره ورزش خارج می‌کند.

رضایی همچنین به لزوم بازسازی دو سالن ورزشی شهید جلیلی و سالن کاراته اشاره کرد و گفت که این دو سالن نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار هستند.

او با اشاره به حضور یک تیم فوتسال و دو تیم بانوان هندبال و والیبال در لیگ‌های برتر، دسته اول و دوم کشور، تربت حیدریه را دارای استعداد فراوان در حوزه ورزش دانست و نیاز به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حوزه شهری را یادآور شد.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *