فونسکا: تساوی مقابل تورینو تلخ بود، اما امیدواریم!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان، پس از تساوی مقابل تورینو در اولین بازی فصل سری آ، به انتقاد از عملکرد تیمش پرداخت. فونسکا معتقد است که میلان در نیمه اول نمایش ضعیفی داشته و با اشتباهات فردی به تورینو اجازه داده تا به گل برسد.

سرمربی میلان با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته و موقعیت‌های زیادی خلق کرده است، ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های آینده بتوانند نتایج بهتری کسب کنند. فونسکا همچنین به ترکیب اولیه تیمش اشاره کرد و گفت که بازیکنانی که در نیمه دوم وارد زمین شدند، عملکرد خوبی داشتند.

فونسکا با تأکید بر اهمیت بازی دفاعی تیمی، از عملکرد ضعیف دفاع تیمش در نیمه اول انتقاد کرد. او معتقد است که میلان باید در بازی‌های آینده با تمرکز بیشتری در فاز دفاعی ظاهر شود تا بتواند به نتایج بهتری دست پیدا کند.

با توجه به اظهارات فونسکا، به نظر می‌رسد که او از عملکرد تیمش در بازی اول فصل راضی نیست و قصد دارد تا با انجام تغییراتی در ترکیب و تاکتیک تیم، میلان را به یک تیم قدرتمند تبدیل کند. هواداران میلان امیدوارند که فونسکا بتواند با استفاده از تجربه و دانش خود، میلان را به روزهای اوج بازگرداند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *