منچستریونایتد قید ماتیس دی‌لیخت را زد؛ لنی یورو در راه اولدترافورد!

در حالی که گفته می‌شد منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، است، اما این باشگاه در نهایت از جذب این بازیکن منصرف شد.

به گزارش “ورزش سه”، دی‌لیخت که پس از جدایی از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست، در دو فصل اخیر عملکردی متغیر در این تیم داشته و نتوانسته به طور کامل جای خود را در ترکیب اصلی این تیم تثبیت کند. این موضوع باعث شده بود که شایعاتی پیرامون جدایی او از بایرن در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شود.

منچستریونایتد که به دنبال تقویت خط دفاعی خود است، یکی از مشتریان اصلی دی‌لیخت به حساب می‌آمد و گفته می‌شد که مذاکراتی بین دو باشگاه برای انتقال این بازیکن در حال انجام است. با این حال، اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که یونایتد در نهایت از جذب دی‌لیخت منصرف شده است.

بر اساس این گزارش، دلیل اصلی این موضوع، عدم توافق دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال دی‌لیخت بوده است. بایرن مونیخ برای فروش این بازیکن خواهان دریافت 50 میلیون یورو به همراه بندهای پاداش بوده، اما منچستریونایتد حاضر به پرداخت این مبلغ برای دی‌لیخت نبوده است.

گفته می‌شود که یونایتد به جای دی‌لیخت به دنبال جذب لنی یورو، مدافع لایپزیش، است و مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقال این بازیکن در حال انجام است.

منچستریونایتد در این تابستان تاکنون موفق به جذب کریستین اریکسن و تایرل مالاسیا شده است و امیدوار است که با جذب لنی یورو و سایر بازیکنان مورد نظر اریک ten Hag، بتواند در فصل آینده عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *