مورینیو: با کمی شانس، می‌توانستیم قهرمان اروپا شویم

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه، پس از حذف تیمش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به شدت از تصمیمات داوری انتقاد کرد و معتقد است که با کمی شانس، می‌توانستند به فینال این رقابت‌ها برسند.

فنرباغچه در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان با نتیجه مجموع ۲-۳ مغلوب لیل شد و از صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها باز ماند. مورینیو با اشاره به تصمیمات داوری جنجالی در این بازی و همچنین فینال لیگ اروپا فصل گذشته که تیمش رم مقابل سویا شکست خورده بود، به طور ضمنی به داوری‌های ناعادلانه علیه تیم‌هایش اعتراض کرد.

سرمربی پرتغالی با بیان اینکه نمی‌خواهد به دلیل احتمال محرومیت، صحبت‌های تندتری بکند، از خبرنگاران خواست تا بازی فینال لیگ اروپا بین رم و سویا را مجددا تماشا کنند تا متوجه منظور او شوند. مورینیو معتقد است که با کمی شانس و تصمیمات عادلانه‌تر داوری، تیمش می‌توانست به قهرمانی در این رقابت‌ها برسد.

این اظهارات مورینیو واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. برخی از هواداران فوتبال با او هم‌نظر هستند و معتقدند که تصمیمات داوری در برخی از بازی‌ها تأثیر زیادی بر نتیجه نهایی دارد. اما برخی دیگر این اظهارات را بهانه‌جویی می‌دانند و معتقدند که مورینیو به دنبال توجیه شکست تیمش است.

با توجه به سابقه انتقادات مورینیو از داوری‌ها، این بار نیز اظهارات او با واکنش‌های تندی همراه شده است. اما به هر حال، این موضوع نشان می‌دهد که مورینیو همچنان به عنوان یکی از جنجالی‌ترین و پرطرفدارترین مربیان فوتبال جهان شناخته می‌شود و اظهارات او همیشه با توجه رسانه‌ها و هواداران همراه است.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *