فخرالدینی: شمس آذر شایسته تساوی بود

میلاد فخرالدینی، مدافع باتجربه فوتبال ایران که در نیم‌فصل گذشته به استقلال پیوسته بود، پس از جدایی از این تیم و پیوستن به شمس آذر، در اولین بازی خود مقابل تیم سابقش قرار گرفت. فخرالدینی در گفتگویی پس از این بازی، به ارزیابی عملکرد خود و تیمش پرداخت و به سوالات مختلفی درباره دلایل جدایی از استقلال، وضعیت مطالباتش و همچنین عملکردش در این دیدار پاسخ داد.

فخرالدینی با بیان اینکه شمس آذر حداقل شایسته کسب یک مساوی در این بازی بوده است، به کیفیت بالای تیم جدیدش اشاره کرد. او همچنین به حواشی جدایی‌اش از استقلال اشاره کرد و گفت که به دلیل احترام به این تیم، تمایلی به صحبت منفی درباره آن ندارد.

مدافع سابق استقلال در مورد علت عدم موفقیتش در کسب جایگاه ثابت در ترکیب این تیم، به تصمیمات کادر فنی اشاره کرد و گفت که به هر تصمیمی که سرمربی بگیرد احترام می‌گذارد. او همچنین تأیید کرد که قراردادش با شمس آذر یک ساله است.

فخرالدینی در پایان صحبت‌های خود، به دوئل خود با رامین رضاییان، مدافع راست استقلال، اشاره کرد و گفت که هر جا که سرمربی تیمش بخواهد بازی می‌کند و مشکلی با تغییر پست ندارد.

در مجموع، فخرالدینی در این مصاحبه به صورت شفاف به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و به دلایل جدایی خود از استقلال، عملکردش در شمس آذر و همچنین روابطش با کادر فنی استقلال اشاره کرد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *