شروع متزلزل میلان با فونسکا

میلان در اولین بازی خود در فصل جدید سری آ مقابل تورینو به تساوی ۲-۲ رسید. این نتیجه نشان می‌دهد که شروع کار پائولو فونسکا به عنوان سرمربی روسونری چندان آسان نخواهد بود.

در این بازی، میلان بازی را بهتر آغاز کرد اما در استفاده از موقعیت‌های خود ناکام ماند. در مقابل، تورینو با بهره‌گیری از اشتباهات دفاعی میلان به دو گل رسید. در نیمه دوم، میلان تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد و در دقایق پایانی بازی به تساوی رسید.

این تساوی نشان می‌دهد که میلان هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است. خط دفاعی این تیم در این بازی عملکرد خوبی نداشت و چندین اشتباه فردی باعث شد تا تیم گل بخورد. همچنین، میلان در استفاده از موقعیت‌های گلزنی هم ضعیف عمل کرد.

فونسکا باید در تمرینات آینده روی بهبود خط دفاعی و افزایش دقت بازیکنان در زدن ضربات آخر کار کند. همچنین، او باید ترکیب ایده‌آل تیمش را پیدا کند و به بازیکنانش اعتماد کند.

با توجه به این نتیجه، رقابت در سری آ امسال بسیار نزدیک خواهد بود و تیم‌های زیادی برای کسب سهمیه‌های اروپایی تلاش خواهند کرد. میلان باید در بازی‌های بعدی خود نتایج بهتری کسب کند تا بتواند به اهداف خود در این فصل دست پیدا کند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *