جاناتان تاه در بایرلورکوزن ماندنی شد

در حالی که شایعات پیرامون آینده جاناتان تاه، مدافع ارزشمند بایرلورکوزن، به باشگاه‌های بزرگی همچون بایرن مونیخ و بارسلونا گره خورده بود، سرانجام مشخص شد که این بازیکن در تیم آلمانی ماندنی خواهد بود.

با وجود علاقه شدید بارسلونا به دلیل مصدومیت آندریاس کریستنسن و همچنین ارتباط خوب هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با تاه، باشگاه لورکوزن به هیچ وجه تمایلی به فروش این مدافع نشان نداده است. روبن رولفس، مدیر باشگاه لورکوزن، در مصاحبه اخیر خود با اسکای آلمان، به صراحت اعلام کرده است که هیچ تماسی از سوی بایرن مونیخ یا بارسلونا دریافت نشده و باشگاه نیز برنامه‌ای برای فروش تاه ندارد.

در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بایرن مونیخ به شدت به دنبال جذب تاه بود اما پیشنهادات این باشگاه مورد قبول لورکوزن قرار نگرفت. با توجه به عملکرد درخشان تاه در ترکیب لورکوزن و همچنین اهمیت او برای تیم، این باشگاه تصمیم گرفت که به هیچ عنوان از فروش این بازیکن ارزشمند چشم‌پوشی نکند.

بنابراین هواداران بایرلورکوزن می‌توانند با خیالی آسوده به آینده این تیم نگاه کنند و از حضور ادامه‌دار جاناتان تاه در ترکیب تیم لذت ببرند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *