آینده اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام

شکست سنگین منچستریونایتد مقابل لیورپول، بار دیگر سوالات جدی درباره آینده اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، مطرح کرده است. جیمی کاراگر، کارشناس مشهور فوتبال و پیشکسوت لیورپول، معتقد است که تن‌هاخ تا پایان فصل جاری در منچستریونایتد دوام نخواهد آورد.

کاراگر با اشاره به شرایط مشابهی که لیورپول پیش از حضور یورگن کلوپ تجربه کرده بود، معتقد است که مالکان منچستریونایتد نیز مانند مالکان لیورپول در آن زمان، در تصمیم‌گیری درباره آینده سرمربی خود دچار تردید هستند. وی با مقایسه وضعیت تن‌هاخ با برندان راجرز، سرمربی سابق لیورپول، تاکید کرد که ممکن است تن‌هاخ نیز سرنوشتی مشابه راجرز داشته باشد.

کاراگر همچنین به اظهارات اخیر تن‌هاخ اشاره کرد که در آن گفته بود در پایان فصل درباره آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد. اما کاراگر معتقد است که این اظهارات به معنای ماندگاری قطعی تن‌هاخ در منچستریونایتد نیست.

با توجه به نتایج ضعیف منچستریونایتد در فصل جاری و فشارهای موجود بر روی تن‌هاخ، به نظر می‌رسد که آینده این سرمربی هلندی در اولدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هواداران منچستریونایتد نیز به شدت از عملکرد تیم ناراضی هستند و خواستار تغییرات اساسی در باشگاه هستند.

در صورت برکناری تن‌هاخ، منچستریونایتد باید به دنبال یافتن یک سرمربی جدید باشد که بتواند این تیم را به مسیر موفقیت بازگرداند. اما یافتن جانشینی مناسب برای تن‌هاخ کار آسانی نخواهد بود.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *