آینده یوشوا کیمیش در بایرن مونیخ؛ ماتئوس از تمدید قرارداد می‌گوید

آینده یوشوا کیمیش، هافبک کلیدی بایرن مونیخ، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با نزدیک شدن به پایان قرارداد این بازیکن در تابستان ۲۰۲۵، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او شدت گرفته است. با این حال، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و کارشناس تلویزیونی، معتقد است که کیمیش به زودی قرارداد خود را با باواریایی‌ها تمدید خواهد کرد.

ماتئوس بر این باور است که کیمیش به دلیل جا افتادن در مونیخ و خانواده‌اش، تمایل زیادی به ادامه همکاری با بایرن دارد. او معتقد است که اختلافات اخیر بین کیمیش و باشگاه بر سر برخی مسائل، مانع بزرگی برای تمدید قرارداد نخواهد بود.

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز بر اهمیت حفظ کیمیش در تیم تاکید کرده و اعلام کرده است که مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن در جریان است. ایبرل همچنین تایید کرده که پاری سن ژرمن به دنبال جذب کیمیش بوده است، اما این بازیکن به پیشنهاد بایرن برای تمدید قرارداد تمایل نشان داده است.

با توجه به اظهارات ماتئوس و ایبرل، به نظر می‌رسد که احتمال تمدید قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ بسیار زیاد است. حفظ کیمیش برای بایرن مونیخ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا او یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم و یکی از بهترین هافبک‌های جهان محسوب می‌شود.

با این حال، تا زمانی که قرارداد جدید به صورت رسمی امضا نشود، نمی‌توان با قطعیت در مورد آینده کیمیش اظهار نظر کرد. هواداران بایرن مونیخ امیدوارند که این بازیکن در نهایت تصمیم به ماندن در مونیخ بگیرد و به دوران موفقیت‌آمیز خود در این باشگاه ادامه دهد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *