پایان تنبیه: بازگشت دمبله به اردوی پی‌اس‌جی

## دمبله به پاری سن ژرمن بازگشت

پس از جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن، دمبله بار دیگر به روزهای اوجش نزدیک شد و عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت. او در بسیاری از دیدارهای حساس و مهم تیم پاریسی نقش تاثیرگذاری داشت و به سرعت محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم پیدا کرد.

با این حال، به نظر می رسد که مشکلات انضباطی دمبله که در دوران حضورش در بارسلونا نیز بارها از سوی مدیران و کادر فنی این تیم مورد انتقاد قرار گرفته بود، همچنان ادامه دارد. به همین دلیل، او در چند روز اخیر از حضور در کنار تیم پاری سن ژرمن محروم بود و حتی در بازی برابر آرسنال نیز حضور نداشت.

تصمیم انریکه برای خط زدن نام دمبله از فهرست پاری سن ژرمن حواشی زیادی به همراه داشت و هواداران این تیم نظرات مختلفی درباره این تصمیم داشتند. با این حال، به نظر می رسد سرمربی پاری سن ژرمن از تصمیمش کوتاه آمده و به این نتیجه رسیده که دمبله به اندازه کافی تنبیه شده است.

پاری سن ژرمن یکشنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ یک فرانسه باید در ورزشگاه خانگی نیس مقابل این تیم به میدان برود. دمبله در این دیدار این فرصت را خواهد داشت تا بار دیگر در ترکیب این تیم حاضر شود و به تیمش برای رسیدن به صدر جدول کمک کند.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *