۶+۲ بازیکن ملی‌پوش از اصفهان رفتند؛/ سپاهان یک تیم ملی برای سه کشور!

## سپاهان، تیمی ملی برای سه کشور!

با اعلام لیست جدید تیم ملی توسط امیر قلعه‌نویی، ۶ بازیکن از سپاهان به اردوی تیم ملی برای بازی‌های برابر قطر و تاجیکستان دعوت شدند. این اتفاق نشان می‌دهد که سپاهان همچنان بزرگترین نماینده در تیم ملی است، همانطور که در اردوهای قبلی نیز شاهد حضور گسترده بازیکنان سپاهان تحت هدایت مورایس بودیم.

بازیکنان سپاهان که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند عبارتند از: پیام نیازمند، محمد دانشگر، امین حزباوی، صالح حردانی، آریا یوسفی و محمد کریمی. این در حالی است که اگر جواد آقایی‌پور مصدوم نمی‌شد، تعداد ملی‌پوشان سپاهان در اردوی جدید تیم ملی می‌توانست به عدد ۷ برسد.

اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود! وحدت حنانوف و ابوبکر کامارا، دو بازیکن سپاهان نیز به ترتیب از سوی سرمربیان تیم‌های ملی تاجیکستان و موریتانی به اردوهای تیم ملی این دو کشور دعوت شده‌اند. با توجه به این اتفاقات، سپاهان در واقع به یک تیم ملی برای سه کشور تبدیل شده است!

با توجه به تعطیلی تمرینات سپاهان پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان، و با حضور ۸ بازیکن در اردوهای تیم ملی، مورایس با چالش جدیدی برای پر کردن جای خالی بازیکنان کلیدی تیمش روبرو شده است. او مجبور است از بازیکنان آکادمی سپاهان برای پر کردن این جای خالی استفاده کند. انتظار می‌رود پس از پایان فیفادی، ۸ بازیکن ملی‌پوش به جمع سایر بازیکنان سپاهان اضافه شوند.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *