قانون جدید در سپاهان، بازیکن بالای 25 ممنوع

سپاهان با اتخاذ سیاستی جدید، به دنبال جوان‌گرایی در نقل و انتقالات

باشگاه سپاهان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و چهارم، تاکنون با جذب 5 بازیکن جوان، به دنبال جوان‌گرایی در ترکیب خود است.

اولین خرید رسمی این باشگاه، محمدمهدی محبی بود که در پست وینگر چپ یا راست برای طلایی‌پوشان اصفهانی به میدان خواهد رفت. پس از آن، امین حزباوی، مدافع میانی فصل گذشته مس رفسنجان به جمع شاگردان مورایس اضافه شد.

مهدی لیموچی و جواد آقایی‌پور نیز دیگر خریدهای سپاهان در این فصل هستند و به زودی سعادت حردانی نیز به این جمع خواهد پیوست.

نکته قابل توجه در مورد این 5 بازیکن، سن آنهاست. سه تن از آنها یعنی مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و جواد آقایی‌پور 24 ساله هستند و امین حزباوی با 21 سال سن، جوان‌ترین خرید سپاهان محسوب می‌شود. سعادت حردانی نیز با 25 سال سن، در مقایسه با میانگین سنی لیگ برتر، بازیکن جوانی به حساب می‌آید.

در مقابل، جدایی بازیکنانی مانند شهریار مغانلو (29 سال)، رامین رضاییان (34 سال)، میلاد زکی‌پور (28 سال)، امید نورافکن (28 سال) و فرشاد احمدزاده (31 سال) از سپاهان قطعی شده است.

با این تفاسیر، تیم مورایس با توجه به بازیکنان جذب شده و جدا شده، به مراتب جوان‌تر شده و میانگین سنی پایین‌تری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

هنوز فعالیت‌های سپاهان در نقل و انتقالات ادامه دارد و باید دید در ادامه چه بازیکنانی به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه خواهند شد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *