میکل مرینو:/ من جای رودری را در تیم ملی اسپانیا پُر می‌کنم

## میکل مرینو: برای پر کردن جای رودری در تیم ملی اسپانیا آماده هستم

میکل مرینو، هافبک تیم ملی اسپانیا، در کنفرانس خبری پیش از دیدار دوستانه تیمش در این فیفادی، در خصوص وضعیت تیم و حضور خود در تیم ملی صحبت کرد.

مرینو با اشاره به مصدومیت کارواخال و رودری، دو بازیکن کلیدی تیم ملی، گفت: “با از دست دادن این دو بازیکن، تیم ملی دچار ضربه بزرگی شده است. دلتنگ آن‌ها خواهیم بود، اما خوشبختانه بازیکنان دیگری نیز در تیم وجود دارند که برای حضور در میدان آماده هستند.”

او در ادامه به مسئله فشردگی تقویم بازی‌ها اشاره کرد و تأکید کرد که این موضوع خطرات بالقوه ای برای بازیکنان به همراه دارد.

مرینو در مورد وضعیت جسمانی خود گفت: “پس از مصدومیت، دوباره به آمادگی کامل رسیدم و از حضور در کنار هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی خوشحالم. ما هنوز هم تشنه موفقیت هستیم و برای انجام کارهای بزرگتر تلاش می‌کنیم.”

در مورد مقایسه لالیگا و لیگ برتر، او به تفاوت‌های فیزیکی و تاکتیکی این دو لیگ اشاره کرد، اما تاکید کرد که هر دو لیگ از سطح بالایی برخوردارند.

مرینو در پاسخ به سوال درباره اینکه آیا می‌تواند جای خالی رودری را پر کند، گفت: “من در این زمینه با مربی صحبت نکرده‌ام، اما در صورت نیاز، بدون هیچ مشکلی در آن پست بازی خواهم کرد. اما در تیم ملی، من بیشتر در نقش شماره 8 یا 10 بازی می‌کنم. من برای هر کاری که مربی بخواهد، آماده هستم.”

او در مورد یامال، جوان‌ترین بازیکن تیم ملی، ابراز امیدواری کرد که این استعداد ناب اسپانیایی، بتواند به سطح بالای خود ادامه دهد و از او خواست که در صورت مواجهه با لحظات بد، ناامید نشود.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *