اسلوت: تمرکزم روی تیم است، نه هواداران!

آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول، در اولین بازی خود در آمریکا مقابل رئال بتیس به پیروزی رسید و در مصاحبه پس از بازی، دیدگاه جالبی را در مورد تمرکز خود به عنوان سرمربی بیان کرد.

اسلوت که پس از جدایی یورگن کلوپ هدایت لیورپول را بر عهده گرفته است، در اولین بازی دوستانه تیمش مقابل رئال بتیس به پیروزی رسید. او پس از این بازی در مورد عملکرد تیمش و تمرکز خود به عنوان سرمربی صحبت کرد.

اسلوت در مورد بازی گفت: “ما بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم بر بازی مسلط شویم. دفاع خوبی داشتیم و چند موقعیت خوب گلزنی را هم ایجاد کردیم. البته جا برای بهتر شدن هم هست و باید روی برخی از اشتباهاتمان کار کنیم.”

اما نکته جالب صحبت‌های اسلوت، تمرکز او روی تیم و بازیکنان بود. او گفت: “وقتی در حال هدایت تیمم هستم، فقط روی ۱۱ بازیکن تمرکز دارم؛ این که آنها می‌توانند چه کار کنند و چه کاری را بهتر انجام دهند و چه انتخاب‌هایی داشته باشند. بنابراین همیشه حواسم به اینکه مربی لیورپول شده‌ام و تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند نیست. تمرکز من تنها روی تیم است و اینکه ببینم در طول بازی یا در بین دو نیمه در چه شرایطی می‌توانم به بازیکنان کمک کنم.”

این اظهارات اسلوت نشان می‌دهد که او به عنوان یک سرمربی، به دنبال ایجاد یک محیط تمرکزگرا در تیم است و می‌خواهد که بازیکنانش به جای توجه به عوامل بیرونی مانند تعداد تماشاگران، روی بازی و بهبود عملکرد خود تمرکز کنند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *