ولاسکو هیچ چیز از والیبال نمی‌فهمد | حرف‌های جنجالی ستاره اول والیبال ایران! |‌ واکنش لهستانی‌ها برایم عجیب بود

## امین اسماعیل‌نژاد: والیبال لهستان، یک تجربه جدید

امین اسماعیل‌نژاد، ستاره والیبال ایران، در فصل جدید لیگ لهستان درخشش چشمگیری داشته و به سرعت به یکی از بازیکنان کلیدی تیمش تبدیل شده است. او با عبور از مرز صد امتیاز در لیگ لهستان، موفقیت‌های خود را در این کشور اروپایی ادامه داده است. در این گفت‌وگو، اسماعیل‌نژاد به نکات جالبی درباره حضور خود در لهستان، سطح والیبال این کشور، همکاری با مربیان و عملکرد تیم ملی ایران اشاره می‌کند.

**فشار تمرینات و یکپارچگی تیم**

اسماعیل‌نژاد درباره فشار تمرینات در لیگ لهستان و همدلی تیمش می‌گوید: “تمرینات فشرده‌ای داریم چون اساسا اینجا لیگ فشرده‌ای دارد. فشار زیادی را اینجا تحمل می‌کنیم اما خدا را شکر بدن‌ها آماده است و بازی به بازی بهتر هم می‌شویم. تیم اینجا فوق‌العاده همدل است. این چیزی است که من در این یکی دو سال از تیم ملی ایران ندیدم که انرژی‌ها و حس‌ها همسو باشد. اینکه بشینی یک جا و ١۴ بازیکن و یک کادر همه با هم بگوییم می‌خواهیم ببریم. اینجا در لهستان اینگونه است. ”

**مربی با تجربه و اعتماد به نفس**

اسماعیل‌نژاد به ویژگی‌های مربی خود در باشگاه لهستانی نیز اشاره می‌کند: “کرتو یکی از باشخصیت‌ترین و بهترین مربیانی است که با آن کار کرده‌ام. او واقعا بازیکن را می‌فهمد چون خودش هم قبلا بازیکن بوده است. او به بازیکن آزادی بیان و عمل می‌دهد و باعث می‌شود دل و جرات بیشتری داشته باشی. کرتو همیشه در حال حرف زدن با بازیکنان است. او بلد است که چطور با هر بازیکن با سبک و شیوه خود بازیکن صحبت کند. این باعث می‌شود که بازیکن اعتماد به نفس پیدا کند. ”

**ذهنیت، عامل اصلی موفقیت**

او در مورد اهمیت ذهنیت بازیکنان در تیم ملی ایران و حضور مربیان خارجی می‌گوید: “آقای پیاتزا، ولاسکو بزرگ‌ترین مربیان دنیا هم بیایند، در نهایت ذهنیت مهم است. اگر ذهنیت ما بازیکنان عوض نشود که بخواهیم در یک خط و انرژی باشیم چیزی عوض نمی‌شود. ما باید بفهمیم که برای چه به تیم ملی می‌آییم. ”

**ارزش والیبال و آینده اسماعیل‌نژاد**

اسماعیل‌نژاد در پایان به عشق خود به والیبال و اهداف آینده‌اش اشاره می‌کند: “هدف من در والیبال هر روز و هر روز پیشرفت است. من عاشق والیبال هستم. وقتی والیبال بازی می‌کنم حسم خوب است و زندگی‌ام می‌چرخد. در مورد تیم ملی هم باید بگویم که آرزوی من و همه رفقایم در تیم ملی این است که در المپیک بعدی شرکت کنیم. ”

حرف‌های جنجالی ستاره اول والیبال ایران! |  این‌ها هیچ چیز از والیبال نمی‌فهمند |‌ واکنش لهستانی‌ها برایم عجیب بود

حرف‌های جنجالی ستاره اول والیبال ایران! |  این‌ها هیچ چیز از والیبال نمی‌فهمند |‌ واکنش لهستانی‌ها برایم عجیب بود

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *