نقاش معروف مسی را سورپرایز کرد! +عکس

“`html

یک هنرمند مشهور با نقاشی منحصر به فردی، ستاره آرژانتینی بارسلونا را غافلگیر کرد. این نقاشی، مسی و هالک، سگ وفادارش را به تصویر می‌کشد و توسط کلودیا پرز، نقاش شناخته شده به خاطر آثار هنری فوتبالیست‌های مشهور، خلق شده است.

مسی این هدیه ارزشمند را پس از درخشش خیره‌کننده‌اش در بازی مقابل بولیوی، که با هت‌تریک او همراه بود، دریافت کرد. او در این دیدار که در ورزشگاه مونومنتال برگزار شد، علاوه بر سه گل، دو پاس گل نیز به هم تیمی‌های خود هدیه داد. پس از پایان بازی، مسی با لبخند بر لب، در کنار این اثر هنری زیبا عکس گرفت و از هنرمند خلاق آن تشکر کرد.

کلودیا پرز پیش از این نیز آثار هنری خود را به سایر بازیکنان مشهور مانند خوان رومن ریکلمه از بوکا جونیورز تقدیم کرده است. او در گفتگویی اعلام کرد که فوتبال برای او یک چالش جذاب و یک عشق واقعی است و به همین دلیل به خلق نقاشی از بازیکنان محبوبش می‌پردازد.

این هدیه ویژه برای مسی و خانواده‌اش که در میامی زندگی می‌کنند، بسیار باارزش بود و او با خوشحالی آن را پذیرفت. این نقاشی، بیانگر پیوند عمیق مسی با هالک است که در حال حاضر در بارسلونا زندگی می‌کند. مسی پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود که هالک به دلیل سن بالا در بارسلونا مانده است و او همچنان به این حیوان خانگی دوست داشتنی علاقه زیادی دارد.

2095952

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

این خبر را در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *