محمود داهود از هم‌تیمی‌اش تمجید می‌کند:/ مرموش تقریباً به خوبی هالند است!

## مقایسه عمر مرموش با ارلینگ هالند از زبان محمود داهود

محمود داهود، هافبک آلمانی فرانکفورت، در دوران حرفه‌ای خود با ستاره‌های بزرگی هم‌بازی بوده است. یکی از این ستاره‌ها ارلینگ هالند، مهاجم پرقدرت منچسترسیتی، است. داهود دو سال در دورتموند در کنار هالند بازی کرد و شاهد درخشش او بود. حال او در فرانکفورت با یک مهاجم مستعد دیگر به نام عمر مرموش هم‌تیمی شده است.

مرموش، مهاجم مصری آینتراخت فرانکفورت، در شش بازی اول خود هشت گل به ثمر رسانده و در حال حاضر به عنوان بهترین مهاجم بوندس لیگا شناخته می‌شود. این آمار حتی از هالند در شش بازی ابتدایی حضورش در دورتموند (5 گل در سال 2020 و 7 گل در سال 2021) هم بهتر است.

داهود در مقایسه مرموش با هالند می‌گوید: “او در ضربات پایانی و قدرت گلزنی شباهت زیادی به هالند دارد. البته به خوبی هالند نیست، اما بسیار نزدیک به توانایی‌های اوست. عمر در قدرت بدنی و تکنیک هم بسیار قدرتمند است. او کیفیتی باورنکردنی دارد.”

داهود در مورد ایگور ماتانوویچ، ستاره جوان فرانکفورت، هم صحبت کرد: “او با وجود اینکه هنوز به کمی پیشرفت نیاز دارد، بسیار خوب است. بازیکن بسیار خاصی است. او بازیکن هیجان‌انگیزی است و به نظر می‌رسد که می‌تواند به مراتب بهتر هم شود.”

2095749

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *