صعود ناقوسی به نیمه نهایی/شکست سنگین سهرابی و حبیب‌زارع

## کشتی فرنگی ایران: ناقوسی به نیمه نهایی، سهرابی و حبیب‌زارع مغلوب شدند

کشتی‌گیران فرنگی ایران در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال و قهرمانی جهان در اوزان غیر المپیکی، روز ۳۰ مهرماه با حریفان خود روبرو شدند.

**محمدمهدی غلامپور** در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آرتسیوم خاتسار از بلاروس به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. غلامپور در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب نیهاد گولوزاده از آذربایجان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

**احمدرضا محسن نژاد** در وزن ۶۷ کیلوگرم به دلیل عدم رسیدن به وزن، از رقابت‌ها کنار رفت.

**دانیال سهرابی** در وزن ۷۲ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کریستو مریلاین از استونی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۱ یوستوس اسکات از آمریکا را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. سهرابی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر و ضربه فنی مغلوب شانت خاچاتریان از ارمنستان شد و برای کسب مدال برنز باید منتظر نتیجه دیدار فینال باشد.

**محمد ناقوسی** در وزن ۸۲ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر اوانگلوس بوکیس از یونان را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل مارک وربا از چک به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۰ عماد محمد از مصر را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله با دنی ناکایف از آلمان کشتی می‌گیرد.

**شایان حبیب زارع** در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس مغلوب شد و برای کسب مدال برنز باید منتظر نتیجه دیدار فینال حریفش باشد.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *