راهکار جالب سانفریس هیروشیما؛/ استادیوم زیبا بسازید تا پرطرفدار شوید!

“`html

باشگاه سانفریس هیروشیما، با فروش کامل بلیت بسیاری از بازی‌هایش در فصل جاری، به دنبال جذب مخاطبان بیشتر است. کادر فنی و بازیکنان مصمم هستند با ارائه عملکردی درخشان، جمعیت بیشتری را به ورزشگاه جدید باشکوه خود، پیِس وینگ، بکشانند. این استراتژی، در پی جبران خروج کاوا مورا، هافبک تأثیرگذار تیم، و حفظ جایگاه رقابتی تیم در لیگ و افزودن بر افتخارات گذشته‌اش، از جمله سه قهرمانی جی‌لیگ بین سال‌های 2012 تا 2015، تدوین شده است.

سانفریس هیروشیما، علی‌رغم موفقیت‌های گذشته، همواره در رقابت برای جلب توجه هواداران در منطقه خود با چالش‌هایی مواجه بوده است، به‌خصوص با وجود تیم محبوب بیسبال هیروشیما کارپ. اما یوشینوری هیروتومو، معتقد است ساخت ورزشگاه جدید، موجب شهرت بیشتر نام سانفریس در سراسر شهر شده است.

او می‌گوید: «پیش از این، تیم بیسبال کارپ در هیروشیما شهرت بیشتری داشت و سانفرنس کمتر دیده می‌شد. اما با اتمام ساخت این ورزشگاه، این وضعیت دگرگون شده است.» این ورزشگاه 30 هزار نفری در فصل جاری تقریباً همیشه مملو از تماشاگر بوده و تیم توانسته بیش از 400 هزار تماشاگر را به خود جذب کند.

یوجی اوساکو، بازیکن دیگر سانفریس، نیز به این تحول اشاره می‌کند و می‌گوید: «قبل از این، بیشتر مردم در شهر لباس تیم‌های دیگر را می‌پوشیدند، اما اکنون با ساخت این ورزشگاه، شاهد حضور مردم با لباس‌های بنفش سانفرنس هستیم. حتی برخی از هواداران تیم بیسبال کارپ، پس از بازی‌های خود، به تماشای مسابقات ما می‌آیند و این هم‌افزایی، حس یک استان ورزشی واقعی را به وجود آورده است.»

اوساکو آرزوی میزبانی رویدادهای بزرگ‌تر در ورزشگاه پیِس وینگ را دارد و می‌گوید: «هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از میزبانی بازی‌های بیشتر تیم ملی در این ورزشگاه نیست. پیروزی امروز یک نشانه خوب بود و امیدوارم دوباره این فرصت فراهم شود. شاید روزی جام جهانی دوباره در ژاپن برگزار شود و این ورزشگاه میزبان برخی از بازی‌ها باشد.»

2123972
2123973

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

“`

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *